* زخـــــــــم احساس *
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:, توسط |

...بشنو از چادر كه در توصيف زن تار و پودش با تو مي گويد سخن تاروپودم را شرافت تافته تاشرافت را به عصمت بافته در كلاس حفظ تقوا وشرف دختران درند وچادر چون صدف بهترين سرمايه زن چادر است زانكه زن را زينت زن چادر است حفظ چادر درسراي اقتدار دختران را هست تاج افتخار خفظ چادر خفظ دين ومذهب است شيوه زهرا ودرس زينب است حفظ چادر سد فحشا ميكند روسفيدي نزد زهرا ميكند حفظ چادر چاره ساز كارهاست حافظ گل از هجوم خارهاست حفظ چادر زخمها را مرهم است دست رد بر سينه نامحرم است.

 

...روزی به رهی دخترکی بود خفن چون کبک ِ خرامان قدمی روی چمن صد جور مکمل به رخش مالیده از عزت ِ نفس ، سر به سما ساییده یک مانتو به تن داشت چه گویم از آن از چهار طرف کوته و تنگ و چسبان بر روی سرش روسری ای بود ، عجب طولش به گمانم نرسد نیم وجب ! شلوارک برمودایی هم بر پا داشت آنجا که نباید بشود ، پیدا داشت آهسته به او گفتمش ای یار عزیز ای دختر ِ خوب و پاک و محجوب و تمیز این چیست به تن کرده ای و نیست لباس آراستگی یه چیز و مد چیز ِ جداس با عشوه بگفت پاسخم اوبا این حرف "اصلاح نموده ام ز الگو ، مصرف.

 

...خواهرم انسانيت اينگونه نيست شخصيت هم زيباييه در گونه نيست خواهرم اين بد حجابي خاري است شخصيت هم نيست بيماري است خواهرم اين بد حجابي ترکش است با حجاب ديده در آرامش است خواهرم اين عشوه و نازو ريا اي دريغ از عفت و يک جو حيا نازو عشوه جلوه اي حيواني است قلب مولا خون از اين ناداني است قلب مولا درد ناک گرديده است بد حجابي ريشه کن گرديده است ؟ از شهيدان يادي ايا مانده است يا که عکس و چفيه بر جا مانده است.

 

...دخترجان از غصه دلگیری چرا غافل از دنیای بی پیری چرا سرنگون با دست تقدیری چرا نزد شومینه سرازیری چرا سربسر این خلق نسل آدمند درحقیقت جمله اقوام همند لیک بی ترتیب درهم برهمند آخر این مردان همه نامحرمند هست ایمن دختران با حجاب درحضور مادران با حجاب دل ربوده دلبران با حجاب جان بقربان زنان باحجاب با حجاب از حور بهتر میشود رو سفید در روز محشر میشود شافعش زهرای اطهر میشود قسمتش از حوض کوثر میشود زن که بی عصمت شده او ضایع است صحبت نفس و هوا را تابع است از زن بیچاره شوهر مانع است خدمت خانه به زنها راجع است شوهر بیچاره جان می آورد شب بخانه میوه و نان می آورد نقد و نسیه از دکّان می آورد مرغ و ماهی شادمان می آورد هرچه علیرضا گوید می باید گوش کرد درمیان خلق باید فکر عقل و هوش کرد دختران گنجند باید گنج را روپوش کرد به وقت خستگی شربت و دوغ نوش کرد.

 

...خواهرم گو که چرا رنگ برنگ آمده ای؟ مگر از عفت و آزرم به تنگ آمده ای؟ چه بدی دیدی از آیات خداوند رحیم که تو با مذهب اسلام به جنگ آمده ای؟ این گناه علنی از تو مسلمان زشت است تو خوش از اینکه به انظار ، قشنگ آمده ای؟ عصمت و دین جوانان همه بر باد دهی ای که بی چادر و با مانتو تنگ آمده ای به کجا می روی از خیمه ی زهرا ، برگرد که به راه گنه و فتنه و ننگ آمده ای دل به دریای هوسها زده ای،غافل از این طعمه ای هستی و در کام نهنگ آمده ای تو چنان صیدی و صیاد هوس در پی توست از چه در معرکه ی تیر و خدنگ آمده ای؟ صید صیاد شود ، کبک خرامنده ی مست از چه در دام خطر مست و ملنگ آمده ای؟ چون که بودست حجابت،سپر تیر نگاه پس چرا بی سپر ای غافل منگ آمده ای؟ بود تقوای تو زین مَهلَکه ها،پای گریز از خطر چون بگریزی تو که لنگ آمده ای ؟ تو گلی هستی و گلچین هوس کرده کمین شیشه ای هستی و در معرض سنگ آمده ای برد گستاخی شهوت همه شیرینی عشق نوش بودی تو چرا زهر و شرنگ آمده ای؟ رهبرت عشق و وفا بود و کنون نفس و هواست در خطر گاه ، چه بی فکر و درنگ آمده ای جای غفلت نبود، خواهر من قدر بدان که در این دار فنا ، گوش به زنگ آمده ای.

 

...كسی كه در قفس غرب استحاله شود به پنجه هوس غربیان مچاله شود در خیابان چهره آرایش مکن از جوانان سلب آسایش مکن زلف خود از روسری بیرون مریز در مسیر چشم‌ها افسون مریز یاد کن از آتش روز معاد طره گیسو مده در دست باد خواهرم دیگر تو کودک نیستی فاش‌تر گویم عروسک نیستی خواهرم ای دختر ایران زمین یک نظر عکس شهیدان را ببین خواهر من این لباس تنگ چیست ؟ پوشش چسبان رنگارنگ چیست ؟ پوشش زهرا (س) مگر این گونه بود! خواهرم این قدر طنازی مکن با اصول شرع لجبازی مکن در امور خویش سرگردان نشو نو عروس چشم نامردان مشو پدرم گفت پدر جان زن اگر زن باشد شیر در خانه و در کوچه و برزن باشد پدرم گفت که ای دخت نکو بنیادم زلف بر باد نده تا ندهی بر بادم هدف دشمن سنگ افکن، پیشانی ماست کسب جمعیتش از زلف پریشانی ماست پدرم گفت گل از رنگ و لعابش پیداست زن مؤمنه از طرز حجابش پیداست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.